הפרות מצד הקבלן
תגובה אחרונה 27 דצמ 2020 15:20 ע"י עו"ד נטלי עברון - מנהלת הפורום. 1 תגובות.
מחבר הודעות
ישראל

--
12 דצמ 2020 12:54
  • צטט
  • הגב
שלום רב,
אתמול בצהריים בזמן שהפועלים עבדו בבניין שמנו לב שאין זרם מים בברז, פנינו למנהל העבודה והוא ביקש לבדוק את הברז מים הראשי, לאחר שבדקנו וראינו שהכל פתוח מצאנו כי הצינור מים המחובר לשעון הראשי (של הקבלן) נוזל וכנראה מסיבה זו אין לחץ מים בברז.
מנהל העבודה אמר שיפנה לאינסטלטור של הפרויקט ויחזור אליינו, לאחר מס׳ שעות פניתי למנהל העבודה והוא אמר שהוא לא מצליח להשיג את האינסטלטור ושיטפלו בזה רק ביום ראשון!
הסברתי לו שלא יתכן ולא הגיוני בכלל להשאיר אותנו ללא מים כל הסופש!!
אך הוא טען שאין מה לעשות.
בחוזה כתוב שניתוקי מים חשמל ותקשורת יעשו רק בשעות עבודתו של הקבלן בבניין.
חשוב לציין שהפועלים חתכו את כל כבלי התקשורת בבנין ואין לנו אינטרנט כבר למעלה מחודש ימים!
בנוסף הפועלים משאירים הרבה מאוד מפגעים בסיום יום העבודה.
העורכת דין מטעם הדיירים לא מטפלת בעניין למרות מס׳ פניות, הקבלן לא עונה כלל והיזם אומר שנדבר עם המנהל עבודה ונסביר לו את המצב.
מה ניתן לעשות במצב שכזה? זה הפך להיות בלתי ניסבל.
האם ניתן לדרוש פיצוי בגין ההפרות הנ״ל? במידה וכן, איך עושים זאת?
תודה מראש
עו"ד נטלי עברון - מנהלת הפורום

--
27 דצמ 2020 15:20
  • צטט
  • הגב
שלום ישראל,

אני מניחה ומבינה שהמצב לא נעים.

יש לפנות אל הקבלן במכתב שינוסח ע"י מי שמייצג את הדיירים בבניין ובניסיון לפתור את המחלוקות.

כמובן שיש לבדוק את ההסכם ולראות מה הוא אומר לגבי שיבושים שכאלה.

בהצלחה,
נטלי
משרד עו"ד שטייף עברון סידס בורוכוב, ניתן לפנות אלינו באמצעות הדוא"ל Nataly.evron@sesblaw.com או בטלפון 072-3934277 .
*אין לראות באמור ייעוץ משפטי, חוות דעת או תחליף לייעוץ משפטי אצל עו"ד, האמור לעיל אינו אלא תיאור כללי בלבד ולא מחייב. בכל מקרה ספציפי מומלץ לפנות לעו"ד לפגישת יעוץ לקבלת ייעוץ משפטי פרטני*


---
Active Forums 4.3