פרסומי התחדשות עירונית ותמ"א 38



נוב29
טיפים ליזמים של התחדשות עירונית איך לשווק עצמם
גלובס
בעלי מקצוע רבים רוצים להשתלב בתחום של ההתחדשות העירונית שמסתמן כפתרון לטווח הארוך למצוקת הנדל"ן בנוסף למטרה של חיזוק מבנים מפני רעידות אדמה. עניין זה יוצר תחרות קשה בין אנשי המקצוע, כדוגמת היזמים, עורכי דין ועוד. כיום ישנם כבר מאות יזמים וכן חברות אשר עוסקים בתחומים של תמ"א 38 ושל פינוי-בינוי ולכן נדרש מהם להשקיע מאמצים בהבלטת היתרונות המקצועיים שלהם ובידולם מהאחרים. בתחום של התחדשות עירונית, מעורבותם של הדיירים רבה יותר, וזאת מכיוון שנכס משמעותי ביותר שלהם נמצא כבר מתחילת התהליך בעסקה, שלא כמו בפרויקטים אחרים של נדל"ן שהנכס נמסר רק בסוף התהליך. לכן רוצים הדיירים רמת ביטחון גבוהה לכך שהעסקה תושלם ללא בעיות, והם מתמקדים בבחירת היזם שיהיה בעיניהם אמין ומקצועי תוך שהם סורקים את האינטרנט כולל ברשתות החברתיות כדי לדלות פרטים על הניסיון של היזם כמו גם על פרויקטים שהוא ביצע ואיך הוא התנהג מול הדיירים בפרויקטים שהוא ביצע. הדיירים ינסו להגיע לדיירים בפרויקטים אחרים כדי לשמוע את ההתרשמות שלהם מהיזם. זה מכריח את היזמים ליצור נוכחות ברשת ולהשתמש באמצעי שיווק דיגיטליים, כולל שימוש באתרי שנחשבים ברי סמכא בתחום, ולא תמיד מספיק להקים אתר אינטרנט, שהוא כיום כלי בסיסי וכולם משתמשים בו וקשה לבדל בעזרתו לעומת האחרים.
למאמר המלא