פרסומי התחדשות עירונית ותמ"א 38



אוג18
כיצד משווקים פרויקטים של תמ"א 38?
גלובס
מרבית חברות תמ"א 38 נוקטות בפעולות שיווק מסורתיות יותר בכל הנוגע לשיווק פרויקטים חדשים של תמ"א 38. תמ"א 38 יוצרת פתרונות של תוספת יחידות דיור בלב שכונות מגורים, להבדיל מפרויקטים של בנייה חדשה, שממוקמים בשכונות חדשות באזורים בתוליים יותר. בתחום של תמ"א 38 קהל היעד מגיע מהמעגלים הקרובים ביותר לאזור הפרויקט, ורבים מבין רוכשי הדירות בפרויקטים אלו הם תושבי השכונה המעוניינים לשדרג את דירותיהם מבלי לשנות את אורח חייהם. מכיוון שהם אינם זקוקים לפיתרון דיור מיידי, העובדה כי פרויקטים אלו יכולים להימשך מספר שנים אינה מרתיעה אותם. על פי אבי לייבוביץ, מנהל המכירות והשיווק של חברת "אקו סיטי", השיווק והמכירה בפרויקטים של תמ"א 38 הוא מאוד אישי ואינטימי, ועובר מפה לאוזן באמצעות ממליצים.
למאמר המלא